View Single Post
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Du burde definitivt slutte å røyke. Jeg har ikke hevdet at det var en påstand, du brukte "utsagn" i forrige post, det er to forskjellige ting. Men det virker jo som han mener at det er rent sannsynlig å bli et bedre menneske av å røyke. Derav resten av svaret mitt, som jeg fortsatt mener er svært relevant til hva han spør om.
Vis hele sitatet...
Hvis man får det bedre med seg selv, er mer tolerant ovenfor andre, mer tålmodighet, mindre irritabel, mindre stressa, så eeh ja et mye bedre menneske. Nå snakker jeg ikke av personlig erfaring, men dette er standard svar på hvorfor folk røyker. Får å få det bedre med seg selv.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
@knert1
Jeg kan være enig i noe av kritikken din generelt, men jeg skjønner ikke helt motivasjonen din for å kjempe så hardt for akkurat
denne tråden. For det var aldri en tråd og ingen innlegg ville kunnet gi TS noe relevant å overføre til sitt eget liv for det ville
vært basert på andre brukeres analyse av seg selv. Ergo ubrukelig.

Og igjen, alt dette beskrev jeg i det første svaret i tråden, men noen hadde tydeligvis et forbigående anfall av downs
i dag tidlig og slettet det.
Vis hele sitatet...
Noen ganger er svarene dine totalt ubrukelige.
Sist endret av Majao Gibensis; 27. september 2022 kl. 20:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.