View Single Post
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Du burde definitivt slutte å røyke. Jeg har ikke hevdet at det var en påstand, du brukte "utsagn" i forrige post, det er to forskjellige ting. Men det virker jo som han mener at det er rent sannsynlig å bli et bedre menneske av å røyke. Derav resten av svaret mitt, som jeg fortsatt mener er svært relevant til hva han spør om.
Vis hele sitatet...
En påstand, eller utsagn, Å HUFF, her var forskjellen plutselig ENORM! Er på ingen måte det samme som et spørsmål. Hvis ikke hjernen din klarer å prosessere det uten å forsøke å bli min personlige ruskonsulent som baserer hele sitt livssyn på anekdoter og antar hva TS egentlig har av personlige meninger basert på hvilke spørsmål han stiller og velger å svare med en vinkling som tilsier at han er gud, kan gjøre vin til vann og spørsmål til påstand du føler du må besvare så jah... Da er du en jævlig stor del av problemet her inne som gjør at folk faen ikke gidder å lage tråder lenger en gang. Man får dytta på seg masse man aldri har sagt, ment eller ønsker å stå for bare fordi sånne nisser som deg syntes det er innafor og andre nisser ikke ser igjennom dette og slenger seg på og vipps så er plutselig tråden ødelagt for TS din del da det har spora helt av for lengst.

Når TS plutselig utfordres til å besvare sitt eget spørsmål som om det var et utsagn som også kan være en påstand, men ikke et spørsmål så er det noe galt med tankegangen din. Greit at du har sterke meninger og mange dårlige venner men du bestemmer ikke hva andre mener. Du trekker slutninger og oppfører deg som verdens dårligste ruskonsulent etterpå... Ærlig talt, herregud og fy faen sier jeg bare. Kos dere videre med Onkel Sam og alle hans dyrebare kunnskaper og skærrrpe slutninger.
Sist endret av knert1; 27. september 2022 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.