View Single Post
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Han kom jo med det utsagnet, bare med spørsmålstegn bak. Innlegget mitt var uansett rettet mot hele første posten, det er mine og bekjente anekdotiske erfaringer med langtidsbruk av cannabis. Usikker på hvordan du kan mene at ditt innlegg var noe mer relevant til tråden, egentlig. Ble du litt truffet kanskje? På tide å slutte å røyke?
Vis hele sitatet...
Han kom med et spørsmål, det er derfor du setter spørsmålstegn. For å få svar! Ikke for at Onkel Sam skal ramle inn i diskusjonen og hevde at spørsmålet plutselig er en påstand. Hvis du ikke kan ta til deg barneskole kunnskap en gang når jeg prøver å forklare deg forskjellen på en påstand og et spørsmål så er det vel ikke akkurat meg og røykinga mi som er problemet eller? Akkurat nå bekrefter du bare håpløsheten bak å stille helt enkle spørsmål her inne... Det er nesten litt stygt å si men man sitter igjen med følelsen av at du blei født i går og ikke skjønner tegnsetting som utropstegn og spørsmålstegn.

Ikke nok med det, men du begynner faktisk å argumentere for din egen ubrukelighet...
Sist endret av knert1; 27. september 2022 kl. 17:45.