View Single Post
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Hvordan mener du at folk blir bedre mennesker av å røyke?
Vis hele sitatet...
Så mye negativt skriveri om "stonere" ut ifra en påstand TS aldri kom med. Så hvorfor skal han måtte svare på utsagn han aldri har kommet med. Det går knapt nok ann å stille et spørsmål her inne eller diskutere noen ting uten at det skummes igjennom innlegget og plutselig har man visst sagt en hel masse rare ting man ikke visste om... Erfaringsmessig kan du jo bare våge å argumentere i mot, andre folk her inne vet mye bedre enn å lese ordene som skrives, de videre tolker ordene dine og argumenterer for at du mente noe helt annet enn hva du skreiv, gjerne noe som er helt bak mål og har veldig lite til felles med dine opprinnelige ord. Sånn får de altså lov til å holde på så lenge de ikke er i direkte konflikt med crew eller bekjente av crew. Uansett hvor drøyt det måtte være er det visst ikke noe som bryter med regler eller god debatt kutyme. Jeg har jo også sett og erfart gamle, avdanka mods delta i diskusjoner mens nye mods uten tags redigerer til deres fordel og plutselig får et kick og bestemmer seg for å moderere mine gamle innlegg i helt andre tråder fordi moderatoren var "lei av meg og innleggene mine" de var for korte og inneholdt bilder og det var plutselig et problem på tross av at dette var fordi jeg fulgte crewet sine egne personlig rettede tips basert på mine tidligere innlegg som tydeligvis var for innholdsrike for folk flest. Vi skal jo ikke henge ut folk men jeg tror turtelduene selv vet hvem de er.
Sist endret av knert1; 27. september 2022 kl. 12:03.