View Single Post
Sitat av exocytose Vis innlegg
Dette henger ikke på greip, Knask. Jeg var for øvrig ikke klar over at du konsekvent ignorerte innleggene mine, jeg synes å huske at jeg likte dine innlegg og du mine, men jeg har kanskje dårlig hukommelse.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg var såpass vag i mitt forrige innlegg var fordi omstendighetene rundt episodene jeg refererer til er unntatt offentligheten her på freak.
Det kan være grunnen til at du ikke husker det - eller eventuelt prøver å lokke meg til å skyte meg selv i foten ved å motsi deg.

Det kan egentlig være det samme.
Vi har allerede gått for langt off-topic og det kommer til å ende med lite konstruktiv sirkelargumentasjon likevel.
#Savethemods


Sitat av exocytose Vis innlegg
Jeg har ikke fått motstand i denne tråden fra medlemmer med lengre fartstid, den eneste som har svart meg er hollow - med et usammenhengende ikke-svar som jeg merket meg at du likte.
Vis hele sitatet...
Det var sammenhengende nok til å få ditt innlegg til å fremstå som det påtatte kontrære oppgulpet jeg hadde forventet fra deg.
Hva du ville med innlegget ditt i utgangspunktet, gitt konteksten, fremstår fremdeles som uklart for meg.



Sitat av exocytose Vis innlegg
Mitt snakk om "idioter eller naive mennesker" var ikke et stykke retorikk mot mine meningsmotstandere, men et slags forsøk på å forstå hvorfor mange som har hengt her lenge tilsynelatende har fått den opprinnelige nysgjerrigheten og sparringsiveren som drev dem hit erstattet med et behov for å skyte ned folk. Kanskje jeg tar feil. Og var jeg enn kvass og stygg en gang i tiden, er sedene her inne tydeligvis ikke mildnet - "naiv idiot" er et par hakk under "dra til helvete" og "jævla nazi-svin", som jeg nå registrerer er akseptert tone.
Vis hele sitatet...
Først og fremst; jeg foretrekker litt munnhuggeri i kampens hete fremfor den nedlatende fremtoningen jeg har kritisert seg for.

Ditt snakk om idioter og naive mennesker i dette tilfellet er irrelevant.
Det føyer seg ganske enkelt inn i rekken av episoder hvor du har en tendens til å sette deg selv på en pidestall med en snørrhoven holdning ovenfor majoriteten som er enige - eller når det oppstår så mye som et lite snev av gruppementalitet blant brukerne her inne.
Da er det viktig å skille seg ut. Stå på utsiden og være helt spesiell mens man demonstrerer at man har viljen og evnen til å tenke selv og samtidig dra det Nietzschianske over i det absurde.

Sitat av exocytose Vis innlegg
Det er ikke meningen å drive denne tråden off-topic, men jeg håper at mitt innlegg får stå som svar på tiltale i det minste.
Vis hele sitatet...
Takk det samme.
Har fått tømt dassen nå og kommer ikke til å bruke mer tid på denne diskusjonen.