Tråd: Skaprasisme?
View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kven er det som tolkar det i den retninga?

Og kvifor er det eit problem at juleverksted er fjerna? Kva var det faglege innhaldet? Hugs at skuleverket har plikt til gi eit visst tal timar undervisning i kvart fag, og kan ikkje i utgangspunktet kutte i det talet på eige iniativ. Planverket forpliktar.

Tvert imot er jo fast gjengangar kvart jævla år gudstenester i skuletida, der skulane bryt retningslinjene i motsett retning: dei har forkynning som standardval. Du kan t.d. lese på http://skolegudstjenester.no/problem

Forøvrig er det verdt å merke seg at du i forrige innlegg hevda det var ulovleg å sende ungane på skulen med nisselue. Det er åpenbart pisspreik, og du innrømmer jo sjølv no at det var det...?

Dra deg til helvete tilbake på altright-bloggane du vanligvis henger på. Debattstilen funker ikkje her.
Vis hele sitatet...
Jeg henger ikke på noen av disse bloggene. Jeg prøver å gi et nøytralt og rettferdig synspunkt på verdens hendelsers. Det er veldig mye rasisme og hat mot hvite mennesker og det er tydeligvis helt akseptert og det er derfor jeg reagerer. Hvis du ikke tåler det får det være på din egen kappe.