Tråd: Skaprasisme?
View Single Post
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Iflg. det dere sier så er jo det nesten rasisme.

Lettere å integrere? Joda. Men det er et gammelt Sovjet land der mange støtter Putin.. selv om forrige valg viste at folket vil til Vesten/EU.

Likevel, de kommer fra krig som de andre. Vi hadde vel ingen avtale med Ukraina før krigen.

Så når de kommer utenfra EU som flykninger... Som de andre jeg nevnte. Der det var avtale FØR de kom til Norge. Kvoteflykningsløsningen EU stod bak.

Er ikke mange kilometerne som skiller EU og Afrika.
Vis hele sitatet...
Når du verken kan eller vil svare på mine spørsmål så skal jeg være like barnslig å ikke svare på dine heller.

Det er en forskjell på å integrere en person fra en landsby uten elektrisitet til å integrere en person som bor nesten likt som oss. Er det raisitisk? Kanskje for deg. Du kan prøve å svare på noen av spørsmålene mine.

Har Afrika en ekspanderende maktstat som truer Europa?

Hva hvis norge aldri hadde hjulpet noen eller tatt imot noen flyktninger, men hjelper ukraina, er "norge fortsattt rasister"? Eller er "norge rasister" fordi man hjelper et land mer enn andre? Nordiske land i Europa er de mest inkluderende landene i verden og at du kommer med sånt er helt useriøst. Du trenger bare å se til resten av verden for å se verre eksempler. Oh wait... ja. Se til resten av verden, se til afrika, se til midt-østen og steiningen der. Se til Kina, der de ikke tar imot flyktninger og har konsentrasjons-lerie på lik linje med nazi-tyskland og ingen tørr å si noe som helst.. Fuck off.