View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
Nå har jo NodSquad vært ganske tydelig på at det ikke er det han prøver på til lite eller ingen nytte. Så da kan man vel også anta at damer som hjelper menn bare er ute etter litt pikk eller, er det sånn å forstå?
Vis hele sitatet...
Kan hende det er kvinner som snakker av erfaring. Har opplevd flere ganger å bli tilbudt hjelp, fått omsorg fra menn og diverse når planen deres i utgangspunktet alltid var "en ting". Og når de ikke fikk det de ville ha, så forsvant de ganske raskt.

Og skal vi være ekstra generaliserende i dag så trenger ikke kvinner å hjelpe menn for å få pikk, det er jo strengt tatt bare å spørre. Noen menn er ganske kreative i sine metoder og vet hvilke knapper de skal trykke på. En litt skadet, sårbar kvinne? Jackpot, vær litt snill og grei så sprer beina seg.

MEN, uavhengig av kjønn, så tenker jeg det alltid er innafor å være et medmenneske. Og om det er den faktiske agendaen, å hjelpe, så er det selvsagt ingenting i veien for det.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Latterligste tråden jeg noen gang har måttet lide meg gjennom. Du kan ikke være mann og bare ønske noen vel.
Vis hele sitatet...
Snakket du med henne?
Sist endret av Medusa; 25. august 2022 kl. 22:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.