View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei TS. Min mor har også ekstrem stor interesse for å lese og se dokumentarer av voldelige/syke personer som gjør grusomme ting, uten at hun har utført noe som helst av det selv. Hvist du søker litt, så finne du mange personer som deg som er interesert i å lese om syke/voldelige/tabu tema, uten at de vil utføre slikt selv, men er kun interesert/nysgjerrig på temaet.

Hehehe. Jeg synes du beviser i ditt andre innlegg, med tanke på hvilken dritt du fikk som svar, at folk flest ikke helt forstår pedofili. Du skriver fakta/statestikk om pedofili, og pluttselig er du en skap pedofil som mener pedofili burde vært lovlig.

Du kan ikke diskutere pedofili med den vanlige mann i gata, de synes det er ekkelt/sykt og de vil (som postene over forteller) tro at du er en pedo...

Jeg synes ikke du skal være redd for at politi står på din dør, om du kun leser om slike temaer. Men nå vet ikke jeg hvor på internett du er, ei heller hvilke søkeord du bruker på google. Om politiet kommer, så burde du jo ikke være redd uansert, du leser jo kun om disse temaene..?