View Single Post
Voldtatt har du ikke!!!

Om noe er det isåfall gråsone-overgrep...

...Men... ting blir da ekstremt vanskelig hvis ikke offeret trenger å si noe som helst om at det ikke vil også kan det likevel være overgrep? Er det virkelig så ille det er blitt? Da kan jo mesteparten av all sex de fleste har hatt være overgrep, eller?!

Altså, jeg har for det meste vært i forhold da, men hvis noen syns dette feks er overgrep har jo mesteparten av all sex jeg har hatt vært "overgrep". Nei, det blir for vilt. Man må da si nei eller på noe vis gjøre den andre parten klar over at man ikke vil? Isåfall er det vel nesten som et gråsone-overgrep mot den andre og? Gjør den til overgriper ved å ikke si noe som helst?

Jeg tråkker sikkert rett uti et vepsebol nå, opplys meg gjerne - men jeg bare syns virkelig synd på alle der ute som har blitt overgripere uten å vite det hvis det skal så lite til/de ikke engang vet at det de gjør er overgrep........ At folk i det hele tatt tør å ha sex med andre enn folk de kjenner godt/er kjæreste med nå til dags... Jeg var livredd når jeg skulle date etter mange år i forhold! Heldigvis slapp jeg unna med en date, så ble jeg sammen med hun jeg er samboer med nå. xD Hun erter meg enda fordi jeg er så overnøye på samtykke da (for min del tror jeg det med at jeg "skiftet beite", altså gikk fra hetero til lesbisk, gjorde meg veldig usikker etterå ha hørt om lignende tilfeller som dette feks, og alle som mener menn har gjort overgrep når de ikke selv har peiling på at de ikke vil eller noe).......