Tråd: Kjøpsloven!
View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg

Poenget er uansett at jeg ikke ville godtatt vilkårene som «tilbys» her. Hvorfor i all verden skulle man noensinne ville godta noe sånt når man ikke må? Det eneste man i så fall gjør, er å forhåndsakseptere en helt unødvendig og urimelig potensiell utgift.
Vis hele sitatet...
Ingen som tvinger noen til å godta de vilkårene. Du står helt fritt til å rusle slukøret hjem med en ørepropp som virker og en som ikke virker.

Ditt valg.

Det er bare å se hva flere her skriver om hvordan dette funger, jeg har også erfaring med serviceverksted og min erfaring er nøyaktig den samme. Det er ingen med et minste minimum av næringsvett som feilsøker gratis.

Sitat av Drømmejobben Vis innlegg

At det bare er lyd på den ene proppen på Jabra plugger skjer ganske ofte og er en garantisak. Den blir nok sendt inn og deretter godkjent på verksted og du får nye propper Slik det fungerer der jeg jobber ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Det er også min erfaring når det gjelder konsumerprodukter i denne prisklassen +/- et par tusen. Så blir de ikke reparert, de skal bare ha en kyndig bekreftelse på at feilen er en rekalamasjon så får man nytt. Selger får igjen dette refundert/erstattet av produsenten. Derfor er det igjen viktig at man har orden på hvorvidt det er reklamasjon/garanti eller brukerfeil.
Sist endret av Dough; 25. juni 2022 kl. 10:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.