View Single Post
Viss du absolutt ville drepe noken, treat ein heimlaus kar som holder til litt utenfor allfarvei til ei flaske sprit eller saa. Saa kommer du tilbake litt seinere paa natta (naar han sannsynligvis er svaert borte) aa fyller paa med sprit med ein slange aa trakt/pump. Eg vil anta at ein seasoned alkoholiker har starkt nedsatt oppkasts refleks, saa det er ein mulighet. Tviler paa at eg ville tatt meg bryet med aa fjerne liket viss eg skulle gjer noke saannt.

Dette fungere i prinsippet med alle typer medikament. Treffer du noken som svimer av pga de har tatt ein eller anna form for bedovende saa etterfyller du berre litt. Er det piller, saa bruker du trakt med vannloysing.

Dette er jo ein meget usikker maate sidan det krever at offert ikkje spyr. Aa dosering er jo svaert indeviduelt.

Skulle eg fjerna eit lik saa trur eg eg hadde kverna liket naar blodet er begynt aa koagulere for aa ungaa saa mykje sol som mulig. Etterpaa hadde eg muligens gaatt for kloakk/regn avlop.

(Alt dette var stoff eg tenkte fram naar eg las traaden, sidan mine forstevalg var allerede nemnt. Eg er sjolv skeptisk til fjerne metoden )


Edit: Problemet er jo at me finn nok ikkje ut kven som er rett for noken tar paa seg ansvaret for aa prove ut alle. heh.. Sjolv held eg ein knapp paa gjodsling av jorde.
Sist endret av Arganath; 24. juni 2004 kl. 08:10.