View Single Post
Ministry of Love
sptz's Avatar
ps våpen er lett, det stjeler man på en hytte. Hvis man velger en årstid det ikke er mange på jakthyttene så tar det lang tid før de oppdager at våpent er borte. Men hytta må ikke ha noen somhelst tilknytning til deg. våpenet bør man bare legge igjen på åsstedet da det bare er en sikkerhetsrisiko å prøve å kvitte seg med det.

Men vis jeg seriøst skulle kvitte meg med et lik hadde jeg sørget for å stjele en jolle i en små havn uten noen bevåkning. (finnes ikke mange på østlandet men plenti her lenger sør.) stukket av med en del sement fra en byggeplass og dumpet liket på et par hundremeters dyp.

Men før man kommer så langt bør man tjenestegjøre litt for den russiske hæren i Tjetjenia (staving?) slik at man forhåpentligvis greier å holde seg rolig når man transporterer lik og begår grusomheter (med andre ord sørge for at du blir føkka i hode...) yperlig unskyldning om man blir tatt også. (jada annen diskusjon.)

Når dere snakker om at dere må ha alibi så er jeg ikke helt enig. Man bør være så totalt ukjent for personen man tar liv av at man ikke kommer i politietssøkelys i første omgang.

btw IvI du sier at store og farlige våpen holder de øye med uansett. det finnes 500 000 uregistrerte hagler i Norge og dette er i følge politiet forsiktige overslag. Dette var riktig nok før våpen amnestiet satte inn.
Sist endret av sptz; 24. juni 2004 kl. 00:26.