View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Ang pfizer betaler reklame sier jo alt, en legemiddel industri som betaler i en "krise" der vaksine er alt som snakkes om, det sier litt. Om en tredjepart skal / kan kjøpe "annonse" i en media kanal, da blir det interessekonflikt.

Hos meg høres det veldig sketchy ut! Kan også påpeke dem jeg kjenner som har hatt covid uten vaksine har bare vært små syk, samme linje som de med vaksine.

Tror vi lar den diskusjon dø ut, vi begge er låst på egen narrative.
Vis hele sitatet...
Kvifor seier det alt? Det er åpenbart at det kan oppstå interessekonflikter, t.d. om 90% av annonsene er frå ein aktør. Men du har ikkje sagt noko om omfanget. Ut frå videoen er ikkje omfanget spesielt stort; statiske plakater av det slaget er ikkje dei dyraste TV-reklame-typane.

Og kven andre enn tredjeparter er det som kjøper TV-reklame...? Forøvrig er jo det litt av motivasjonen bak almennkringkastarar som NRK, men du slakter jo det som konsept, på det absurde grunnlaget at majoriteten betaler, og ergo er dei avhengige av å holde seg inne med majoriteten. Det er åpenbart ingen som har fortalt deg om det lovpålagte konseptet om redaksjonell uavhengighet.

Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Beklager, tok feil på med brua.. Hørte dette på bygde sladder men var sikker jeg hadde lest en artikkel også om det.
Vis hele sitatet...
Det er rimeleg avslørande for deg. Basert på relativt lite informasjon hopper du til ekstremt bastante konklusjoner om at nokon står bak og har interesse av at scenarioet du har tenkt ut skjer. Det er nettopp det som er i kjerna av konspirasjonsteorier; å finne mønster som ikkje er der.

Så du tok gjerne feil, men det er fordømt illustrerande for tankemåten din.
Sist endret av vidarlo; 5. juni 2022 kl. 12:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.