View Single Post
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
269
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Beklager, tok feil på med brua.. Hørte dette på bygde sladder men var sikker jeg hadde lest en artikkel også om det.

Ang pfizer betaler reklame sier jo alt, en legemiddel industri som betaler i en "krise" der vaksine er alt som snakkes om, det sier litt. Om en tredjepart skal / kan kjøpe "annonse" i en media kanal, da blir det interessekonflikt.

Hos meg høres det veldig sketchy ut! Kan også påpeke dem jeg kjenner som har hatt covid uten vaksine har bare vært små syk, samme linje som de med vaksine.

Tror vi lar den diskusjon dø ut, vi begge er låst på egen narrative.
Vis hele sitatet...
Litt "feigt" å avslutte en samtale når du åpenbart kan ha mer å tape, ved å holde diskusjonen gåande

Har tatt 3 vaksiner, kjente ikke noe til noen av dem, familien ble smittet, men jeg har gått klar sykdommen hele veien

Er jeg kanskje ikke normal, da verken vaksine eller virus rører meg ?

Vet du hvordan amerikansk tv reklame går for seg som regel ? Legemiddelprodusenter hauser opp noe nytt som du kan få av legen din ved de å de plagene osv. Å sammenligne norsk legemiddelreklame og amerikansk, er vel muligens det samme som å sammenligne paracetamol og ibuprofen i Norge med Oxycodone og Pseudoefedrin der, men det er flere år siden jeg har sett noe reklame!

Om du skal holde ditt personlige narrativ som en fasit opp mot et annet menneske sin personlige fortelling, vil det jo aldri kunne bli rettferdig ? Eller sammenlignbart ?

Også det å gripe etter: "Ja, men Pfizer...."

Ja, et legemiddelfirma er en lønnsom virksomhet, og i amerika kan/kunne du reklamere for alt. Men det betyr jo ikke at du må gjøre som reklamen sier..

Les litt mer bøker, det er bra bra!