View Single Post
Jeg stemte Arbeiderpartiet når jeg fikk stemmerett fordi det hørtes best og vanligst ut. De er flinke på å profilere seg blandt unge og innvandrere som ikke gidder å sette seg inn i politikk! Så begynte jeg å sette meg inn i politikk og etter det har jeg stemt Rødt hver gang uten å nøle. De har den mest rettferdige politikken som ivaretar vanlige folk, vanskeligstilte og pensjonister som vi alle blir en dag. Jeg syns at Rødt sin politikk ville skapt det beste og mest rettferdige samfunnet og kan se at de som kritiserer Rødt her har kastet seg på svartmaling fra høyresiden om hvor grusomme venstresiden og kommunisme er uten å egentlig kunne så mye om hverken høyresidens politikk eller venstresidens politikk.. Dere må begynne å tenke selv å ikke bare stemme på noe fordi dere leser sleivspark og ting tatt ut ab kontekst på partiske nettsider eller hører på hva en pent kledd mann som er flink til å overtale sier.

For å finne ut av hva akuratt du bør stemme på så oppfordrer jeg deg til å sette deg inn i politikk så du kan velge det du kan stå for og ikke bare ta noe fordi noen andre prøver å overbevise deg.