View Single Post
Trådstarter
390
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis man ikke er genetisk anlagt for hårtap er jo den saken grei. Da er det ingenting å bekymre seg over.

Ellers hvis man er naturlig så er marginene såpass små at det ikke har noe å si.

Jeg er en av de som kommer til å miste håret selv, men jeg har ikke noe spesiell bra erfaring med minoxidil. Jeg synes det er vanskelig å bruke det to ganger per dag konstant. Det ble ofte til at jeg glemte å bruke det iblandt osv. Pappa hadde mista alt håret når han var 40, og det ser ut som jeg lider samme skjebne selv. Mulig jeg vurderer hårsystem når jeg blir 40 selv.
Vis hele sitatet...
Interessant

Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg fant studien den artikkelen sikter til. Det var for folk med for lavt vitamin d nivå fra før. Du burde uansett ta vitamin D, det skal veldig mye til å ta for mye og det har null bivirkninger, samtidig som du garantert er i mangel på det på vinteren i Norge. Det jeg snakket om var ashwaghanda, som er mye mer tvilsomt at har særlig effekt.

Hva får deg til å tro at du har for lite testosteron? Alle som trener syns det går for sakte.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg lurer er at jeg har lest mye om at folk med angst ofte har lave verdier. Skal teste verdiene nå faktisk i morgen
Sist endret av Laban22; 3. april 2022 kl. 19:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.