View Single Post
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Ja stemmer det. Nå husker jeg det. Og svaret mitt var et spørsmål om at hvis man ikke er anlagt for hårtap så er det med andre ord greit med mer testo?

Hørt at man skal se på morsiden av familien. Hvis morfar/onkel osv hadde hår, så kommer man selv til å ha hår som gammel. Mine hadde det, MEN jeg har jo blitt bittelitt tynnere i vikene så mulig jeg blr være forsiktig. Hørt om folk som tar minoxedin(tror jeg det het) og lignende hårkurer konstant mens testoen øker(naturlig) for å motvirke det og at det funker
Vis hele sitatet...
Hvis man ikke er genetisk anlagt for hårtap er jo den saken grei. Da er det ingenting å bekymre seg over.

Ellers hvis man er naturlig så er marginene såpass små at det ikke har noe å si.

Jeg er en av de som kommer til å miste håret selv, men jeg har ikke noe spesiell bra erfaring med minoxidil. Jeg synes det er vanskelig å bruke det to ganger per dag konstant. Det ble ofte til at jeg glemte å bruke det iblandt osv. Pappa hadde mista alt håret når han var 40, og det ser ut som jeg lider samme skjebne selv. Mulig jeg vurderer hårsystem når jeg blir 40 selv.
Sist endret av Superspurv; 3. april 2022 kl. 19:13.