View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Vilblistein Vis innlegg
Her kommer disse prinsippene igjen, jo selvfølgelig syns jeg det men så ser vi nå hvor det leder når vi i en blanding av arroganse og naivitet ekspander militært lengre og lengre øst. Vi har blitt advart i 20 år om dette.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at land som Ukraina gjerne vil ha NATO-medlemsskap er jo nettopp oppførselen til Russland - både historisk og den retninga Putler har indikert siste tiåret.

Angrepet på Ukraina starta i 2014. Er det rart at landet i mellomtida har orientert seg kraftig i retning NATO? Det er ikkje NATO som ekspanderer; det er land som søkjer beskyttelse mot russiske angrep.
Sitat av Vilblistein Vis innlegg
Vis gjerne til en verdig upartisk kilde som beviser at Russland vil ha herredømme over Europa og vesten, jeg sier ikke at det ikke er sant. Men ville stilt meg veldig kritisk til slike påstander fra vestlig media. Har en følelse at dette er en del av propagandaen som kommer fra vår side.
Vis hele sitatet...
Er det ikkje nok å sjå på Putin sine handlingar dei siste ti åra? Angrep på Georgia, Ukraina, og militær inngripen for å støtte venlegsinna regimer i fleire andre land?