View Single Post
New generation
colakork's Avatar
936
Har bare levd med det. Tror angst og sosial angst egentlig gjør hele samfunnet en tjeneste. Er så jævlig drit når en som er altfor komfortabel er rundt mens livet suger ha.

Sosialisering er nr 1 for å bli mer komfortabel i sitt eget skinn.

Å holde hjerte i stødig gang og ha blod pumpende rundt i kroppen pga bevegelse hjelper å fjerne kleinhets følelsen. Spesielt den følelsen du gjerne får med den sosiale angsten der alle bevegelser føles litt kleint ut når andre kan se deg.

Tror du er fornuftig om du føler på litt angst. Det viser at du bryr deg, voldsomt, om andre.

Enhver som klarer å undre litt kan se det gode i en med angst. Det er søtt. Det er fornuftig og det er godt

En 1mg xanax kverker den usikre "blokkeringen" i hjernen som får deg til å tenke på det du vil si 3 ganger før det er for sent.

Coke og alkohol slipper ut det som ikke burde løpe fritt. Det er ganske gøy men ikke bra for samfunnet.

En øl etter en annen++++utover kvelden gjør at du kan slappe av og også de rundt deg kan slappe av i ditt selskap fordi "vi" er alle fulle nå og skal ha det gøy.

Har mange ganger gått inn på bar som et nervevrak, tatt 2shots og en øl og bare sett på TVen i et hjørne for meg selv mens alkoholen bygger seg opp og plutselig er jeg rød i skinna og smiler og plutselig bommer sigg eller spanderer en øl og får meg en bar-hopper kompis for kvelden som jeg aldri møter igjen. Det er kjekt
Sist endret av colakork; 21. mars 2022 kl. 21:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.