View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Denne beskrivelsen er sammenfallende med 'Kundalini Awakening'. Søk på begrepet, så finner du fort ut om du kjenner deg igjen.

Et ganske bredt konsept som tillegges mange forskjellige betydninger og tolkninger fra psykologisk til religiøst til crazy. Men slike intense kroppslige følelser i ryggraden, ofte sammenfallende med ekstreme opplevelser eller livssituasjoner, er forbundet med en slags oppvåkning, enten den tolkes spirituelt eller mer livsfase/kroppslig.

Skriver dette fordi du sier de du har snakket med "har påstått er umulig" og håper, om du kjenner deg igjen, at du kan bearbeide opplevelsen enklere om du vet andre folk har opplevd lignende.

PS: Edibles er ingen spøk, doséringtabellen over med milligramsbenevning ser helt korrekt ut.
Vis hele sitatet...
Høres mer ut som brain zaps - små begrensede anfall. I motsetning til grand mal anfall som rammer så og si hele nervesystemet, er brain zaps mer avgrenset og går fortere over.

Jeg har opplevd lignende på sopp. Beveger seg som en rask bølge fra nedre del av ryggen og eksploderer i hjernen. Ikke vondt, nesten litt godt faktisk. De første sterke turene mine ble jeg nesten bombardert med brain zaps, nå skjer det fra tid til annen, ikke hver trip en gang. Skjer med enkelte på cannabis også.