Tråd: xanor/xanax
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er selv 10 år benzo "veteran", og skulle vel helst ønske at jeg aldri rørte min første Valium. Med det sagt, så reagerer jeg litt rart på nybegynneren som sier Rivotril gir best følelse. Eller er det bare meg? Er vel smak og behag, men av all benzo jeg har prøvd så er det så og si ingen av de som gir meg velbehag. Ja, Xanax er deilig og avslappende, men euforia? Neh. Flubromazolam er vel kanskje den mest behagelige benzo erfaringen jeg har opplevd. Anbefaler på det sterkeste å ikke leke med Research Chemicals. Flubro er ekstremt potent i doser på så lite som 0,2-0,4mg. Er litt som Alprazolam, bare ikke like kraftig "knock out" effekt samtidig så har man den ekstreme avslappende følelsen lik Alprazolam og varer i MINST 12 timer. Rivotril fjerner all angst selvfølgelig, men er veldig lite avslappende. Noe som er litt av årsaken til at det er et av dem som er forbundet med kriminalitet og en typisk "benzo narkis". Er farlig å være så borte som om man skulle vært i koma, men oppfører seg som om man er drita full.