View Single Post
Glimrende tråd!
Jeg er i ca. samme båt som deg og ville selv spørre om dette. Jeg synes selv det er gøy å drikke, men det kan ikke skje for ofte fordi jeg er for redusert i for mange dager etterpå.
En joint i blant går helt ok for min del, men ikke for ofte og helst alene.
For min del har det dermed blitt noen få aktuelle rusmidler til fest.
Kokain. Vil være et naturlig valg, men synes ikke oppturen er verdt det og så drikker jeg enda mere og er enda mere fucked dagen derpå. Jeg trenger søvn og har aldri vært glad for speed.
Hvis jeg unngår å feste for ofte så har min løsning blitt xtc. Finn en god deal som har en bra pille. Test den ut og kjøp inn flere av de samme så du vet hva du får. Jeg har sjeldent tatt en hel, men deler dem op - avhengig av begivenheten så tar jeg så det jeg trenger. En kvart vil sikkert for noen ikke være nok, men jeg har funnet noen gode og da kan jeg ta en kvart og fylle på - men fordi det ikke lar seg å ta dem altfor ofte, så velger jeg heller en større begivenhet og tar så 0,5x2 - prøver å minimere alkoholinntaket og starter heller tidlig og avslutter ikke for sent for gå jeg i seng kl 6 så er jeg fucket uansett hva jeg har gjort.
Så kan jeg avslutte med å røyke når jeg er kommet hjem.

Det betyr en del hva du skal gjør - ut med dama sammen med venner? Sitte hjemme, ut å spise eller?
Jeg bruker dette når jeg skal se en konsert eller gå på club hvor jeg kan stå blant mange å danse - gjerne litt mørkt så føler meg mere anonym og så bruker jeg endel tid på å research av dj/band. Så får en total pakke som er fin. Mye glede før jeg skal ut, helt ikke sammen med andre så jeg selv styrer alt selv uten og så har jeg nesten ikke bivirkninger dagen derpå - selv om faren jo er at dette kan slå tilbake om noen år.