View Single Post
Sitat av Båbb Vis innlegg
Om det fortsatt finnes idioter som tror at vaksiner er tull så kan de lese dette.

https://www.helse-sorost.no/nyheter/...ikke-vaksinert
Vis hele sitatet...
Jeg også er drit lei Corona, ok? Men la oss ikke oppføre oss som noen tullinger mot de som ikke er vaksinert... De er først og fremst en fare for seg selv, og vil ikke overbevises gjennom kjeft og beskyldninger om å mangle eee dugnadsånd -,-' faenmeg flaut når vi ikke har sett en ekte dugnad siden *insert tirade om Einar Gerhardsen siden jeg er 102 år*

Selvsagt må man argumentere for det man mener er fornuftig, men ingen overbevises av å bli utstøtt heller. Har snakka med en del som har tatt sitt valg om å ikke vaksineres(uten å skrive her om at alle må gjøre det samme). Folk som nesten ikke tør å vise tryne sitt og føler seg helt uttafor. Er det sånn vi vil ha det? Serriøst?

Noen er skeptikere, og andre har faktisk fått langvarige eller vonde og ugunstige bivirkninger av vaksinen. Vi alle er mennesker og greit at Donald Trump har hatt makta i USA og høyre her, men trenger folk å miste alt vett, respekt og normal folkeskikk av den grunn. moi moi moi! Mere moi! Ja Hansi, Mich!

Skulle ønske jeg hadde like lang vei til skolen som besteforeldrene mine, hvis noen skjønner hva jeg babler om