View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
Ikke så nytt konsept det der akkurat. Du må nesten ha en idé om hva som er spesielt, nytt eller annerledes med akkurat ditt foredrag, eller opptreden om du liker. Generelt burde man være veldig ferdig, og ha kommet mye lenger i behandlingsprosessen enn å nettopp ha sluppet ut fra lukket avdeling før man begir seg utpå sånt. Det er bare å ringe ivei, men noe sier meg at de vil være svært skeptiske da man ikke bare gjør sånt i eget regi en uke eller to etter man har sluppet ut av lukket, spesielt uten noen dypere idé om hva man skal drive med annet enn å snakke knark med ungdommer.
Vis hele sitatet...

Mye mulig, tenkte det kunne vært noe å gjort som nykter, altså der å da da, jeg er så å si nykter nå, jeg har litt bønne å weed igjen som jeg røyker på kveldene her på sjukehuset da, så blir jeg sendt hjem igjen om 4-6 uker hvis jeg ikke finner meg en trivelig leilighet med andre folk der vi kan leke Friends å kose oss Så dro jeg jo på behandling sjøl, altså frivillig, men om det er tvang eller ikke er vel mye mulig irrelevant. Men det jeg tenkte hvis jeg skulle dratt på ungdomsskoler å sånn så skulle jeg jo selvsagt vært nykter der å da, hvis ikke jeg den dagen jeg skal holde undervisning er i skikkelig god form da, altså man vet jo aldri

Sitat av Ajajaj Vis innlegg
Kanskje greit å være ren først, stable livet tilbake på beina, OGSÅ komme med en happy inspirerende tale om hvordan livet er mye bedre uten?
Vis hele sitatet...
Det kan jo for all del hende at jeg kan finne meg et ''nytt liv'' så bra at rusmidler ikke er noe tema på å bruke engang, men jeg ser jo selv hvordan jeg tok imot det andre sa på NA møte, det går jo ikke an å se for seg å få inspirasjon om hvordan livet kan være så godt uten rusmidler, men nå er ikke jeg særlig villig til å bli nykter heller da. Så det å prøve desperat på å snu ting er vel kanskje ikke helt relevant i en ungdomsskole heller da de gjerne ikke engang har sett en sprøyte i hele sitt liv, bare komme med fakta å informasjon om spesifikke på en skole hadde vært litt trivelig ^^
Sist endret av Speedfrik; 3. desember 2021 kl. 16:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.