View Single Post
Jeg tror den som benekter denne påstanden er i fornektelse selv. Jeg tror helt ærlig at de aller fleste kan innrømme for seg selv at han definitivt ikke er egnet som president, men polariseringen som utspilte seg med Trump som motstander gjorde at vi dessverre endte opp her.

Jeg tror Biden sin rolle som president i hovedsak dreier seg om å fremstå som en fasade, i all hovedsak basert på input fra de rundt seg. Styrken til USA er imidlertid ikke kun det politiske aspektet, den består også av hvordan USA fremstår som nasjon - og det inkluderer folket. Jeg tror ikke Joe Biden vil være den direkte konsekvensen av et eventuelt skrekkscenario som kan utspille seg, men han vil være symbolet på symptomet som skapte problemet. Symptomet er polariseringen som man har latt eskalere til skremmende høyder, folk er ekstremt splittet.

Den nåværende tilstanden i USA bør gjøre at vi alle kan klare innrømme våre egne feil, fordi begge sider av den politiske konflikten som foregår har vært mer opptatt av å krige enn å prøve å forstå hverandre.