View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du gjør alt for penger ja. Truer en uskyldig dame som ikke har noe med brorens krim liv å gjøre, skikkelig tøffing du. Siden du gjør alt for penger, hva gjør du neste gang han bryter snitche regelen? Banker moren og søstern hans, kanskje noe verre med begge i tillegg? Ekte mann og gangster du. Lol. Hva snitcha han på deg egentlig? Lavmål fyr er du. Langt fra en gangster. En feig kar som går etter kvinner.
Vis hele sitatet...
Er ingen gangster, nei, aldri sagt det. Nå er det jeg som er feig? Han drar opp mitt navn fordi at han vil SELV slippe unna trøbbel og det jeg gjorde var feigt?

Jeg hjalp den fyren ut for et par år tilbake, med drit bra ordning, og hjalp han med mye bråk og gjeld han hadde rotet seg opp i, også svikter han meg på den måten?


Faen meg trøbbel han rotet seg SELV opp i, også legger han skylden på meg, og tystet meg ut for stoff.

Søsteren hans er ikke uskyldig, samme miljø, svindler, og selger stoff til mindreårige (har jeg hørt)

Og eneste grunnen til at jeg truet søsteren var pga jeg ikke kom i kontakt med vedkommende.