View Single Post
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Du "Fasitsettern"; ts vil ikke ha elbil. Ok? Så slutt å snakk om elbil
Vis hele sitatet...
Jaja helt greit det, konsekvensen av valget er jo at ts må leve med kostbart vedlikehold. Er ts fleksibel og har en søndagsbil og en hverdagsbil er det kanskje mulig å kombinere hverdagstransportbehov og bileusiastlivet på en måte som passer budsjettet.

Om det er helt bak mål så er det vel jeg som er tett eller forutinntatt? Da er det vel ts som har bilbehov som enten ikke passer hans økonomi eller som ikke er fleksibel nok til å få til begge deler.

Sitat av Unsub Vis innlegg
Det var et langt og aggressivt svar. Folk har mange forskjellige preferanser når de kjøper bil, og utifra trådstarter sine er da elbil utelukket.

Joda, elbiler har færre bevegelige deler som kan ryke, men velkonstruerte biler kan da fint kjøre 500k med enkelt vedlikehold (Slitedeler finnes da også på elbiler)

Jeg har ingenting imot elbiler, men den elbilen som dekker mitt behov eksisterer ikke og slik er det og for trådstarter.
Vis hele sitatet...
Om jeg fremstod som aggressiv beklager jeg det. Jeg reagerte nok på måten du skrev til en annen på, noe om å "skru på huet sitt" eller noe slikt. Ordvalget mitt var kanskje farget av det. Beklager.

Budskapet jeg forsøkte å få frem var dog ikke aggressivt. Det handlet om å ha en fleksibel tanke rundt dette slik at ts kan dekke både hverdagsbehovet for transport og ha en entusiastbil.

Evt. kan jo ts bare tjene mere penger slik at han ikke trenger tenke så nøye på hva deler koster, og hva det koster å ta bilen på verksted.
Sist endret av _abc_; 31. oktober 2021 kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.