View Single Post
Har selv fått 3-4 inkasso vasler fra en hvis bedrift, visse hadde dobbelt og til og med tripplet seg pga inkasso selskapet gebyr og pissss,

Disse er datert tilbake 280+ 320+ dager osv.

Artigste er jeg skulle aldri ha fått disse regningene fra begynnelsen da de var betalt allerede.

Ga faen og betalte alle, orker ikke noe stress, prøvde en telefonsamtale men de mente jeg hadde ingenting utestående i deres system...

Fikk inn original summen av det bedriften skulle ha men alle gebyr og krav beholdt inkasso selskapet selvfølgelig.

Har nå også problemer med at Jobb A har slurvet med timebetaling overtid osv. Og kun fått 1 lønnslipp for de 6 månedene jeg jobbet der som er helt feil i følge kontrakten.

Så fikk jeg en sykemelding på 16 dager som de valte å bestride så venter der.

Nav har bestridt en sykemelding som jeg sa jeg ikke ville ha i starten av året men ble sendt allikevel sykehuset ga meg også sykemeldingen til en annen person i papir.

Trodde jeg skulle loke rundt pga oxy og benz ikke de ansatte.

Jobb B nå har ikke utbetalt min første månedslønn og får ikke kontrakten min over mail som de sa, samt de fjernet alle mine skift og daglig leder svarer ikke på Tlf eller Epost om hvor lønna er og om jeg faktisk fikk jobben som jeg har hatt i litt over en måned.

Ikke stol på en sjel når det kommer til penger og utnyttelse, skal ha alt skriftlig med Initialer på alle sider begge bunner og signatur i penn, ikke en jævla kopi av din signatur på et nytt dokument helt annerledes enn det du skrev under på...

Sorry ble fort veldig irritert når jeg ser større bedrifter prøve seg på privat personer
Hold dere langt unna restaurant, nattklubb og bar eller generelt krevende arbeid der alle er polakker eller russere blir bare tull.