View Single Post
Trådstarter
8
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virker som det er mye moral ute å går blant mange leger også. De eldste er som oftest de mest ålreite på utskrivning. "Avhengighet" er en liten pris å betale om man sliter såpass. bare passe på å ha et lite backup lager hehe. ADHD pasienter får utskrevet Amfetamin over lav sko mens de som har sterk angst og er handlingslammet av psykisk lidelse som har prøvd de fleste behandlinger skal ikke få benzo liksom.
Vis hele sitatet...
Tror jeg har sagt til omtrent alle leger jeg har møtt at avhengighet er det siste jeg bekymrer meg for. Hvis medisinene gjør at jeg kan ha det helt ok I hverdagen så er det verdt det.

Nå ligger det nok an til nedtrapping da den nye legen ikke er like stor fan av Rivotril så får vi se hvordan det går.

Jeg er forøvrig veldig rask til å bytte lege hvis jeg treffer noen som ikke er åpne for å diskutere medisiner. Et liv helt uten medisiner er nok noen år frem i tid.

Nå var kanskje ikke Rivotril den beste løsningen. Jeg spurte faktisk om valium men legen mente at valium rett og slett ikke var sterkt nok. Helt utrolig hvor forskjellige tilnærminger leger kan ha.