View Single Post
Håper det går seg til i endinga Tom, selv kjøpte jeg 2x8mg subuxone og trappet selv ned over ca 1 uke ved å bruke samme antalll mg per dag som min venn finn sist på avrusning... Fikk egentlig en 99% smertefri avvenning av det like før sommern kom igang. Herlig å ikke ha detta jaget av en jævel på skuldern altså... Håper virkelig du klarer å komme deg dit du også, har vært nær å sprekke tusen ganger og har lyst å si ja hver gang... Men av en eller annen grunn sier jeg refleksivt nei. Holder meg til å ta meg en feit en og en pils jeg, får holde med å være avhengig av nikotin, for heroin det var bare noe rastløst faenskap som var skikkelig plagsomt å sparke...Nå er den lette delen over for meg altså jeg har sluttet for par måneder sia nå blir det vel, ærlig talt ikke helt tatt tida for hele avgjørelsen var som alt annet med meg, relativt spotant.


Men jeg er nå som sagt da forbi den lette biten å kutte det ut, nå jobber jeg med den litt vanskligere biten å si nei til fristelsen når gamle "venner" hagler ned telefon min om jeg vil ha heroin.... Lagde til slutt en mal som jeg sender hver gang de spør meg. Rett og slett gjentar meg selv til de blir irritert vekk xD Så slipper jeg å høre dem engang.

Anbefales!