View Single Post
χρωματικός
Chromatics's Avatar
299
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Minner de som ennå ikke har tatt vaksine om å komme seg på vaksinesenteret og få ordnet den. Jo flere uvaksinerte jo større sjanser for ytterligere mutasjoner og nye problemer og smittetopper. Veien ut av dette er vaksine. Det er vaksine som vil ta oss tilbake til et mer normalt samfunn, der folk kan leve mer normale liv uten så mange begrensninger som vi har hatt.
Vis hele sitatet...
Vaksinene "beskytter" i opptil 6 mnd og ikke 100%, skal vi vaksinere oss hvert halvår for alltid og hvor sunt er det?
Kanskje det er bedre for eldre og risikogrupper?

Jeg forstår at veien ut av pandemien er med vaksine, men det som bekymrer meg er at så mange vaksinerte tror dem er Iron man og diskriminerer de som ikke vil, eller kan ta vaksinen. Har sett og hørt om flere tilfeller, jeg blir kvalm av folk. Vaksinene splitter folket, og hvis du ikke tar vaksine er du dum. Det er trossalt et valg. Samtidig innfører flere land coronapass på restauranter, kino, etc. og spesielt reiser. Hvis ikke dette er indirekte "tvang", så...

Vaksinerte kan fortsatt smitte, bære smitten, bli syke og tar ikke smittevern så veldig seriøst lenger.

Forventer å bli drept med ord nå
Sist endret av Chromatics; 26. august 2021 kl. 09:41.