View Single Post
Gjør som myoxo sier. Hvis du noen gang skal respondere, så la det være et helt kort "jeg ønsker å avslutte denne kommunikasjonen, og ber om at du slutter å kontakte meg", for så å aldri svare på noe igjen. Inkludert eventuelle trusler. Stalkere trigges av alle former for reaksjoner, det bekrefter at de har makt til å påvirke deg.

I tillegg: Dokumenter! Hvis han skulle oppsøke deg irl (trolig ikke, men man vet faen meg aldri), eller hvis trakasseringen fortsetter/eskalerer, så er all dokumentasjon bakover viktig. Det er det totale bildet som betyr noe, ikke bare alvorlighetsgraden av enkeltmeldingene. Du må derfor screenshotte alt, og om han ringer eller oppsøker deg så noter tidspunkt og hva som skjedde. Mest sannsynlig vil han gi seg hvis han ikke får respons, men hvis han er en av dem som ikke gjør det så kommer du til å være glad for alt du har av dokumentasjon.

Og du, nakenbilder er ikke så big deal lengre. Jeg forstår godt at det er kjempeekkelt, men dette kommer ikke til å ødelegge livet ditt, uansett hva han finner på å gjøre med det. Om han truer med å avsløre så er det han som avslører seg som kriminell gris. Du har ikke gjort noe galt.