View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
M'kay, jeg prøvde faktisk å ordlegge meg diplomatisk... Men det er greit, mindre teskje skal du få! Jeg tror ikke du egentlig har en mening om immunitet, for du er for dum til å forstå hva immunitet er. Det er derfor intet poeng i å spekulere i hva du tror du mener.
Men du kan jo alltids bare si det selv, da. Så slipper vi å lure...
Vis hele sitatet...
Ingenting i veien med måten du ordla deg på. Poenget er at resonnementet ditt om meg ikke fører diskusjonen i retning immunitet, men i retning meg. Du er på bærtur og lurer på hvorfor det ikke kommer fisk.

Jeg har mange forskjellige meninger om immunitet. Hva er det du vil vite? La meg gi deg en kjapp oppsummering.

I denne tråden har jeg argumentert for at naturlig immunitet er bedre enn vaksine-immunitet. Denne påstanden ble møtt med en artikkel fra John Hopkins og en studie fra CDC.
Dette har fått meg til å revurdere påstanden min. Det er derfor jeg kom hit for å diskutere tema, for å få påstandene mine utfordra. Jeg har diskutert dette i ukesvis på Reddit blant annet, men der ble åpenhet og spørsmål rundt immunitet møtt med ban og fjerning av innlegg. Apropos: Hvorfor ble mitt forrige innlegg slettet?

Meningen min om immunitet nå, er relativt todelt, men jeg lener meg mot at naturlig immunitet er bedre enn vaksine. Dette er ikke bare en mening jeg kommer med. Det er mitt samlede inntrykk fra påstander av vitenskapsmenn og leger som blant annet hevder at dette var den generelle konsensus i legeindustrien før pandemien, før det ble politisk.

Fra det jeg har sett er det ikke nok grunnlag for å si noe sikkert om det ene eller det andre.
Sist endret av m0b; 12. august 2021 kl. 10:37. Grunn: Link fjernet. Slettet betyr slettet.