View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Som døme på at du ikkje har gjort overfladiske forsøk på å settje deg inn i temaet: du påstår - tilsynelatande i fullt alvor - at vaksina ikkje eksisterte før 28. desember 2020, når den vart teken i bruk i Noreg.
Vis hele sitatet...
Jeg ser hva poenget ditt er nå. Jeg tok ikke i betraktning de første fasene av vaksinen. Da forstår jeg grunnlaget for å hevde at vaksinen gir god immunitet til over ett år.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Herrejesus. Dette er for dumt. Det er gjort studier på immunitet etter gjennomgått infeksjon. At dei ikkje inkluderte deg er irrelevant.
Vis hele sitatet...
Det er veldig mange flere enn meg som ikke er inkludert i disse studiene av samme grunn, og det er ikke irrelevant. Alle asymptomatiske og de som går rundt med naturlig immunitet blir naturligvis ikke automatisk dokumentert.

Hvis du mener det er irrelevant, så er det store mørketall du ikke tar i betraktning.

Nei, kommentaren er fullstendig på sin plass, fordi du gjennom tråden systematisk har demonstrert at du ikkje forstår temaet, eller har gjort grunnleggjande forsøk på å settje deg inn i det - men insisterer på å ha fordømt bastante meininger om det.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner at du mener at kommentaren din er på sin plass. Jeg mener bare at ad hominem-argumenter ikke bidrar noe til en diskusjon, men der er vi forskjellige.