View Single Post
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Hvor lenge har du gått til psykolog, da jeg startet var en utredning noe av det første som ble gjort.
Vis hele sitatet...
Er ikke helt sikker, men begynner å bli en god stund. Kanskje 5 måneder. Går til en privat psykolog. Tror det har ganske mye å si fra psykolog til psykolog og om det er offentlig eller privat. Hun har ihvartfall ikke snakket noe om utredning.

Sitat av radion Vis innlegg
Så bra

Vi har alle vært unge og dumme og
må lære å være den vi er ...
Vis hele sitatet...
Takk takk. Ja prøver å lære meg hvordan denne rare verden fungerer.

Sitat av *pi Vis innlegg
Det må du snakke med psykologen din om. Det er ikke noen selvtest du kan ta for å få vite nøyaktig diagnose, ei heller kan noen her diagnostisere deg. Overlat akkurat det til profesjonelle.
Vis hele sitatet...
Tenkte å ta det opp med psykologen ja. Bare lurte hvis noen viste om psykologen kunne teste for flere diagnoser. Men, jeg kan bare høre med hun når jeg har time.

Vil anbefale alle her å sjekke ut Mac Miller sin musikk, den har hjulpet meg veldig. Spessielt «Come Back to Earth», «Good News» og «Circles». Musikk har alltid vært en escape men samtidig noe som hjelper meg.

Angels - Acoustic av Tom Walker. Det er en fantastisk sang som gir meg litt håp på de verste dagene. «Its a long road when you’re on your own».

Fortsetter å gå helt til beina mine sliter ut.
Sist endret av Ung og dum; 10. august 2021 kl. 03:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.