View Single Post
minst 2x blodprøver hos fastlege. Dette bare forå få henvisning til spesialister som går over heIe hormonspeilet. Om du er kunstig lav grunnet eksogene hormoner vil alt fra FSH til DHT lyse rødt, og du kan se langt etter TRT. De ser også på forhold mellom fritt og bundet testosteron, noe jeg ikke vet hvordan en tweaker"..Klønete av meg å legge dette frem som jeg har, dette er ikke en .bruksavisning eller en "lifehack". Dette er helt nødvendig behandling for meg, som ødela egenproduksjon i tjueårene. Jeg får god og tilpasset oppfølging, og kan ikke annet enn å anbefale deg det samme.

SkalI I II være litt mer.ansvarsbevisst ang disse tingene.. er ikke personlig .-

Sånn ellers har jeg fri for første gang i år,med unntak av en helg eller noe slikt. Forbereder meg på å legge kodingen på hyllen - enten fordi jeg oppn'år det eneste jeg virkelig vil her i livet....eller fordi "alle" (ikke deg, Nod), har hatt rett hele tiden. Det har føltes helt ok: bare å si^ til seg selv at "pytt, pytt, ta til takke med en lønn de fleste kan drømme om og finne et skal i verden a chille med sånn ca verdens hotteste kompetanse for fremtiden".

Men det er jo ikke sånn. Det er ikke hvorvidt jeg kan for meg jobb eller leve et ok liv. Deter ikkke hva jeg er - men hvem. Og den personen jeg sannsynligens har Vært hele veien er en person jeg ikke kan innfinne meg med å vere.

Jeg har ikke skjønt hvilket ultimatum jeg har stilt min egen eksistens før nå. Fdk har sagt det, jeg har "skjønt" det, men jeg har aldri før følt det før den siste tiden..Jeg kommer aldri til å tilg meg selv for selvbildet ingen kan restaurere om ikke mållinjen krysses.

Og på toppa av dette er det som om beina svikter. Jeg har prøvd å skrive litt på en blogg, og det er så ynkelig at jeg ikke kjenner igjen meg selv. Jeg følermeg så jævlig lurt - av meg selv

Faen i heIvete for et vrak jeg blir av de forpulte attentinene. Kun de som gjør meg som dette, Mens 10× dosen meth går ubemerket hen.

Tar med meg samlet uttalelse fra familien til legen i overmorgen. Dette går ikke an. Nå gikk jeg fra O stimulanter, til foreskrevet dose, skulle jobbe bare bittelitt én dag. Massie bivirkninger, knapt tilstrekkelig effekt til lett arbeid ( skrive ++) Mens det finnes medisin son fungerer.Herregud. ALDRI MER

Er det noen som kunne sett litt på bloggen jeg nevnte btw? (Er ikke en " blogg" ) (engelsk)

(sitter å skriver på samsung pad med sånn penn, beklager skrivefeilene )

****
Herregud for et jævla usammenhengende mas det av og til er på meg. Beklager, hehe.

Hatt en knallfin miniferie med familien, kommet i gang med trening for nte gang og virkelig fått ammo til legetimen i morgen - hvor jeg forhåpentligvis har noen gode nyheter i vente. Må få meg meth på resept, det er det eneste som gir mening. Meth og oxy. Hadde vært jævlig kult å skreddersy et opplegg som faktisk funker både til å vedlikeholde (som i lar og aktiv medisinering) og som i nedtrapping/seponering. Men skal slutte å mentalonanere til felleskatalogen og heller oppdatere når det faktisk skjer noe i virkeligheten. Forvirring nok for dere stakkars folk som prøver å henge med ;p
Sist endret av Tøffetom; 9. august 2021 kl. 00:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.