View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Enten har de ikke etterforsket som de sier, eller så har de ignorert et vell av fellende bevis. Du beviser nok en gang at du klamrer deg til halmstrå og kverulerer på detaljer, og egentlig ikke vil ha sannheten frem - du vil bare så tvil og splid. Agendaen din er pinlig åpenbar og tatt rett ut av læreboka til altrightere. Prøv igjen!
Vis hele sitatet...
Takk for meg, (ja jeg vet, skal passe meg for døra på veien ut) må si dere har skaffet dere et imponerende "Crew". Personbeskrivelser, kritikk av argumentasjonsmetode, tillegge debattant meninger og selvsagt lite eller ingenting av det han skiver omhandler saken eller selve innholdet. Som sagt; beskyldninger om propaganda og om å så splid - rett ut av alt-right.

Posten til Myoxocephalus er usaklig og vil i de fleste fora bli sett på som et personangrep og et kompetent "Crew-medlem" ville sent en PM og advart brukeren, eventuelt slettet innlegget.

Men på Freak er tydeligvis forbrytelsen at jeg kom i fare for å kommentere en post som linket til en artikkel som ikke støttet innholdet. Ble i ettertid oppmerksom på at innlegget omhandlet en Instagrampost som ikke var nevnt.

Kom deretter i skade for å mene at all informasjon vi da hadde er gitt av fornærmede og at jeg kunne ønsket å få et mer nyansert bilde av saken, helst gjennom en rettsak.

Tydeligvis var det for mye for Myoxocephalus. Han har lest Instagram og der står alle fakta om saken. Så da står det bare igjen å bøye seg i støvet for diskusjonsmesteren, sjefsmeningsholderen og keiseren over alt som sant.

Tips; når dere har "crew" eller "mods" burde minstekravet være at i det miste de følger normale forumregler