View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uansett om man har lagt ut snapchatten sin noe sted eller ikke så 1) betyr det ikke at man skal godta at fremmede kontakter en om seksuelle ting
Men ikke minst
2) dette er ikke er gris. Det er en overgriper. En voldtektsmann og dyremishandler og du mener man skal ta det med knusende ro? Wow... Jeg har vært på forumet i mange år men dette må toppe kaka
Vis hele sitatet...
Altså, det må gå an å se ting litt i perspektiv.
Når man tenker på traumer, tenker man på litt mer kraftige hendelser enn at en eller anna pervo har tatt kontakt. Jeg får drapstrussler på nett, men er jeg traumatisert? Vil egentlig ikke påstå det, for i konteksten så er dette en dråpe i havet kontra de stakkarene som har opplevd krig, tortur og alle de mørke tingene menneskeheten klarer å stelle i stand.

Med det sagt så var det ikke meningen å spille ned den ekle følelsen dette må være for vedkommende, men traumatisert?
Det blir nesten også litt komisk når du legger opp til at dette er det værste du har sett på forumet på mange år.
Jeg er veldig klar over at språkutviklingen er slik: Før sa man "jeg holdt på å dø av latter", tenåringer nå sier "jeg ble drept", det er hele tiden et kappløp om å bruke kraftigere utrykk, som om de gamle ordene ikke har nok futt i seg. Og jeg antar at Knask, slik som meg er litt lei av det.
Sist endret av Dodecha; 14. juli 2021 kl. 13:13.