View Single Post


I dag hadde vi en pakke med Naturli' Green Dogs (veganske "pølser") og jeg kan mildt sagt ikke si at jeg var imponert. Når vi først snakker såpass ofte her på berget om ting som er laget i et laberatorium for å skade menneskeheten så er jeg overrasket over at ikke disse pølsene dukker opp i konspirasjonsteorier minst like ofte som Covid!
Kommenterte til min kamerat som er vegetarianer at "nei dette var rett og slett ganske jævlig" og han måtte si seg helt enig.
Det ble til nød med den ene "pølsa" på oss alle sammen. De resterende kastet jeg beklageligvis ned i hundegården...
Circa 40 minutter etterpå hører jeg bikkja brekker seg som aldri før nede i gangen og når jeg kommer ned spyr h*n opp en hel pølse i biter.
Dette veganske alternativet er altså så ille at Katt ikke orker det og hund ikke klarer det.


Så til sakens kjerne!
Dette kan da umulig være særlig representativt for hva dette segmentet har å by på? Jeg håper noen kan anbefale noen kvalitetsprodukter som er kjøttfrie.
Det trenger ikke være produkter som forsøker å etterligne kjøtt, jeg tar gjerne en "burger" av sopp og bønnespirer, jeg- bare det smaker.
Hvis restene er mulig å fysisk prosessere for bikkja er det et pluss, men det er altså ikke et must.


Tips, triks, produkter som smaker og div. ting man evt. kan mekke selv tas i mot med takk!