View Single Post
Sitat av David01 Vis innlegg
Hvis du spiser mye sitron, ananas eller appelsin så får sæden en sitrus smak.

Jeg er homofil gutt og takler ikke at noen skal komme i munnen min, det er ekkelt.
Men sæd i seg selv er ikke noe jeg har problemer med, men derimot synes jeg mens er utrolig ekkelt. Men mensblod går kanskje fint for deg ts?
Vis hele sitatet...
Ikke helt riktig å sammenligne mensblod med sæd. En mer korrekt sammenligning vil være væsken slimhinnene i skjeden produserer når kvinnen blir kåt. Fittesaft. Tvilsomt at sæden får smak av sitrus etter å ha spist ananas. Jeg og en ex gjorde litt egen forskning på dette. Ingen forskjell...

Siden jeg er kvinne kan jeg jo svare. Jeg liker menn, og om jeg liker mannen ekstra godt, har jeg ikke noe imot å få sæden i munnen eller på ansiktet eller hvor det enn skulle være. Å tilfredsstille mannen er jo ønskelig, så om han liker den type ting er jeg lett med. Helst ikke i øynene eller håret. Mye som kan skje i kåtskapens øyeblikk. Ekstra digg om mannen ikke er redd for sine egne kroppsvæsker og kanskje deler på å smake.

Sæd smaker ikke sjokolade eller frukt, det smaker kropp(?) og konsistensen er sleip, temperaturen varm. Kan minne om varm yoghurt. Hadde ikke smurt det på brødskiva men kan godt smake på det under en god hyrdestund. Cheers!!
Sist endret av Mafakkaz; 7. juli 2021 kl. 01:06.