View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
På grunn av tiltak mot det, som heimekontor, skjenkeforbod, innskrenka aktivitetsnivå også viare.

Vil du heller ha det i lang tid enn vaksine? Eg vil ikkje.

Sjå over.

Dette er meir eller mindre feil. Vaksinene har gjennomgått samme testing som alle andre vaksiner, men vi har ikkje endå langtidsdata på dei. Det er ikkje himla viktig; dei fleste bivirkninger av vaksiner viser seg relativt kjapt. Vi har gitt eit par hundre millioner doser av mRNA-vaksinene, og så langt er det potensiell hjerteposebetennelse hos unge menn som potensiell bivirkning, og den er sjelden og ikkje varig eller livstrugande.

Det er ikkje unikt for denne vaksina. Svært få vaksiner gir 100% beskyttelse, og så langt viser kliniske data at mRNA-vaksinene beskytter svært godt (95% eller så) mot å bli sjuk. Du treng heller ikkje ny dose om eit halvår, med mindre viruset muterer nok til å styre klar dagens vaksiner.


Du får kritikk fordi argumenta du bruker ikkje er reelle, og baserer seg på misforståelser. Å på forhånd ta i bruk offermentalitet er litt... feigt.


Kjelde på påstanden? Så vidt eg fekk med meg var bivirkningene frå AZ stortsett eit problem for relativt unge personar, og ikkje for eldre av ymse årsaker. Har du kjelde på at mange eldre døydde som følgje av AZ-vaksina?

Kor mange er det som har døydd rett etter vaksina som burde levd lenger?

Det er heilt sikkert ein del på 90 som ikkje burde fått vaksina, fordi dei hadde uker eller dager igjen å leve, og i slike tilfeller er det fullt ut mogeleg at vaksina framskunda dødsfallet - men då er det snakk om folk som ville døydd i neste veke, men på grunn av påkjenninga vaksine er døyr i morgon.


Viruset sjekker ikkje om du drikk alkohol, og nye varianter ser ut til å vere meir smittsomme.

Kort sagt antyder arumentasjonen din at du får informasjon frå svært tvilsomme sider langt inne i antivaxx-miljøet, og at du i realiteten ikkje veit kva du snakker om.
Vis hele sitatet...


Jeg føler ikke at jeg går i noen offer rolle akkurat, men du leser jo avisene og stoler på alt de skriver uansett virker det som.

Trenger ikke være dømt konspirasjonsteoretiker for å være skeptisk til en kjapt lagd vaksine.

Den vaksinen jeg derimot er noe positiv til, er Pfizer, fordi den gir minst bivirkninger som står i avisene, om vi skal kunne stole på det.
Og siden jeg kjenner noen som har tatt den, så har det gått fint med de foreløpig.
Er lov å være skeptisk, eller?
Skriver bare det jeg oppfatter, fordi vi naturligvis oppfatter verden forskjellig, derfor bra at vi kan diskutere.

''Når alle tenker likt, tenker ingen''.