View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Det har isåfall ikke vært med overlegg, så det beklager jeg. Du kuttet ditt eget sitat før alt det jeg omtalte som ufint, da. Jeg for min del har ikke noe tro på sånne jo frontasjoner med foreldre, selv om det sikkert er riktig. Respekterer de deg ikke, så slutt å snakke med dem. Man får ikke forandret folk sånn.
Vis hele sitatet...
Jeg kuttet det før resten for å understreke at det må ha vært noe du totalt overså

Altså, hvis ingen andre ting virker... Så presterte jeg å skrive "spørre dem om sladdrekjærringer er alt de vil være" men det var også det eneste som kan tolkes som å konfrontere ufint. Dessuten var det ikke meningen at resten av posten skulle tolkes 100% gravalvorlig

Ikke noe å beklage, eller noe krise. Men fikk inntrykk av at jeg måtte avklare det.

Poenget er at slik TS har det kan være et hælvette, og noen ganger må man bare gi finger'n en periode. Men nå sier jo TS dessverre at han er ganske avhengig av foreldrene

Sitat av NATRIX.N Vis innlegg
Om ikke en streng samtale hjelper så Svar med samme mynt.?
Alternativt del falsk info om en person i deres nærmiljø be dem ikke dele det videre, men sats på at dem deler det uansett, dem blir da lite troverdig i sitt nærmiljø rimelig kjapt.

Hilsen en som slet med det samme.
Vis hele sitatet...
Dette var jo gull!
Sist endret av knert1; 13. juni 2021 kl. 16:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.