View Single Post
Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Lider nok bare av store biceps.
Vis hele sitatet...
Classy as always.

Men du, hva er det som trekker deg hit? Du har brukt mye tid og krefter på å (med vekslende hell!) forklare hva du misliker med dette forumet, akkurat som i forrige runde. Vi hadde en del utvekslinger på PM sist og mitt inntrykk var at du var ganske drittlei av hele forumet og veldig klar for å finne deg et annet sted å henge på nett. Likevel er det åpenbart noe som trekker tilbake. Tilsynelatende for å fortsette kjeklinga akkurat der det slapp da du ble utestengt sist. Av alle ting å regge ny bruker for!

Så... Hva er motivasjonen din? Trives du her, sånn egentlig? I så fall: hvorfor? Vi har nå brukt mye tid på alt du misliker; det hadde vært hyggelig å få den andre siden servert også. Hva liker du med freak.no?

Eller det en annen grunn til at du kommer hit? Vil du trolle? Settle a score? Få verbal grisebank og bli kasta ut igjen slik at du kan pleie et martyrkompleks i fred? Eller kanskje omvende alle disse steile kommunistene i forumledelsen til den sanne tro? Ja, jeg er kjip nå, men jeg holder faktisk alle muligheter åpne - jeg klarer i alle fall ikke å se noen fornuftig forklaring på din tilbakekomst. Hva er det du ønsker å oppnå?
Sist endret av Myoxocephalus; 11. april 2021 kl. 19:40.