View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det er jo ganske selvdestruktivt, men det har du innsett nå hvis jeg tyder deg riktig. Pluss i margen for at du merker deg dårlig atferd og forhåpentligvis da lærer av det sånn at du ikke gjentar den. Lettere sagt enn gjort, det skal sies.


Jeg er ingen lege, så ta ordene her med en klype salt: men hvis du blir roligere og faktisk kan sette deg ned å meditere så vil jeg egentlig anbefale deg å få en utredning for ADHD/ADD. Det kan faktisk høres ut som det er det du har, så verdt å sjekke ut.
Vis hele sitatet...
Jeg sluttet å drikke på egenhånd fordi jeg hatet denne følelsen av å ha brent innvendig hver morgen. Søvnkvaliteten er også så dårlig på alkohol at du like gjerne kan døgne omtrent. Aldri uthvilt. Og jeg begynte å bli redd for å lukte alkohol på jobb. (vil si jeg ikke kjørte bil til jobb). Kroppen forfaller kjempe fort, man blir dvask, legger på seg og føler seg generelt mer råtten. Dessuten blir man ikke bra i magen.

Jeg har diagnosen. Så når jeg skriver speed så mener jeg ikke metamf.
Men det gode ødelegges litt av at jeg tar et a-preparat for å føle meg bedre selv om det er under avtale med legen.