View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av frukoman Vis innlegg
Han skrev jo ikke at politiet ble ringt under trippen. Og han skriver jo at bevis ble levert til poltiiet?
Vis hele sitatet...
Det står "under trippen" så jeg tolka det som at det var noe han hadde gjort under trippen. Ser når jeg leser på nytt at det var under trippen han "våkna" og senere gikk til politiet, my bad!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette skjedde etter trippen Trippen var en lørdag (eller søndag??), han møtte opp hos politiet på mandag eller tirsdag, jeg ble pågrepet på fredag.

Han utleverte absolutt alt av bevis han trengte for å selv bli dømt, fullstendig frivillig. Noe av bevisene inkluderte også samtalelogger på Facebook mellom meg og ham, der vi diskuterte hvordan ting skulle gjøres når vi svindlet folk, og hele prosessen. Vi satt altså ikke fysisk sammen da vi svindlet folk.

Jeg ble kun dømt for svindel. Han ble dømt for et par av de andre tingene vi gjorde sammen, men vil helst ikke gi ut så mye info om det her. Vi har også laget utrykninger fra nødetatene på falskt grunnlag. Altså at det ikke var noe som hadde skjedd i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Jaja det er uansett idiotisk å snakke åpent om sånt på ukrypterte kanaler og enda mer idiotisk å skrive om sånt uten å slette det engang så da var det jo bare et spørsmål om tid for dere egentlig
Kjipern for deg men en viktig lekse lært!