View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
No er det heilt idiotisk samanlikning - for det er så diamentralt ulike størrelser at det ikkje er morsomt en gang.

4G gjer at eg kan ta kontoret med meg på hytta. Det kan eg strengt tatt uansett, ettersom det er kort nok til å pendle til jobb om nødvendig. I så måte vil 4G potensielt spare inn fem mil køyring dagleg om eg vel den løysinga. Eller kva om eg bruker video for å spare ein tur til legen? Tilbyr analognettet ditt det?

Ja, kommunikasjon bruker energi, men kan potensielt og bidra til å redusere energibruk, ved at kommunikasjon tar over for reiser. Svært mykje av det er rik kommunikasjon som krev bilete og god lydkvalitet - noko analognettet ikkje kan tilby.

For å ta eit anna banalt døme. Teknologien gjer i dag at eg kan velje å sjå TV på tablet. Tableten har ein 10-12" skjerm, eller deromkring - og bruker kanskje 5-10W totalt mens eg ser på film eller TV. Ein 55" bruker gjerne 100-150W på det samme. Er du sikker på at det då er negativt om eg bruker 4G-nettet til å sjå den filmen...? Eller kva med turen til platesjappa eg sparer inn ved å streame den?
Vis hele sitatet...
Du bommer totalt på poenget her....
Du må sette det i sammenheng med TS sitt åpningsinnlegg hvor man skal kutte alle produkter som regnes som luksusvarer. Og når da alle svarene er "men det kan du gjøre med mobilen" så blir det helt feil om du tenker ressurser. Og da faller også kontor på hytta bort.

Hvis du ikke kan ha analog klokke fordi det er bortkastede ressurser så kan du kan jo selvsagt ikke ha tv, så jeg forstår ikke hvorfor du nevner det? Men når du først har gjort det så vil jeg påstå at en TV har hakket lengre levetid enn dagens mobiler.

Nesten alt du nevner kan du fint få til med bredbånd.