View Single Post
Sitat av reklame Vis innlegg
Jeg skrev ingenting om konklusjon. Jeg skrev at det er nærliggende å anta. Nærliggende å anta = intuitivt nærliggende (årsak). Hva er forskjellen?
Vis hele sitatet...
Jeg mente bare å påpeke at selv om det føles veldig nærliggende å anta, det kan sikkert nesten føles opplagt for mange at det er en sammenheng, så må man huske at av mange millioner mennesker så dør noen uten åpenbar grunn ganske ofte.

At helsemyndigheter pauser en vaksine som er satt 20 millioner doser av (?) pågrunn av 1 dødsfall er i seg selv et argument mot vaksinemotstandere dersom man sammenligner dødsfall av korona pr. 20 millioner menneske.
Vis hele sitatet...
Enig. Det er også et argument mot at helsemyndighetene eksperimenterer med helsen vår ved å ta snarveier i sikkerhetsvurderingene. Det er bokstavelig talt ingen andre produkter i verden som hadde blitt midlertidig trukket etter ett dødsfall av denne typen.





Ser ut til at folk med fillers har en ekstra grunn til å ta koronavaksine:
Kvinnen har såkalte fillers, og bare noen minutter etter vaksinen ble injisert, hovnet leppene hennes voldsomt opp.
Vis hele sitatet...
Gratis leppeboost!

https://www.dagbladet.no/nyheter/adv...waLZ_K0ZTKxTns
Sist endret av *pi; 11. mars 2021 kl. 20:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.