View Single Post
Trådstarter
946
Sitat av lumbricus Vis innlegg
Hvor stor er SSDen?
Vis hele sitatet...
108GB, også har jeg en ekstra harddisk(D) på 800GB. Jeg forsøker å lagre/installere så mye jeg kan over der

Sitat av Laksetako Vis innlegg
Med diskopprydning kan du se hvor Windows har lagret filer du mest trolig ikke har bruk for. Dette er midlertidlige nettverksfiler, papirkurv, nedlastninger, rester fra Windows oppdateringer osv.
Vis hele sitatet...
Dette er en av tingene som vises i video-linken jeg nevnte på tråden, og som jeg gjør.

Sitat av Dyret Vis innlegg
Du kan kjøre en diskopprydning og klikke på "Clean up system files" for å slette litt ekstra filer fra Windows Update og logger, men utover det er du nesten nødt til å flytte ting til en annen disk.
Vis hele sitatet...
Dette er en av tingene som vises i video, og som jeg også gjør.

Tingen er: Jeg følger videoen, gjør stegene, og vipps så har jeg "tjent" meg opp 3-4GB. Så bruker jeg pcen som vanlig(installerer INGENTING), og plutselig, etter en oppdatering så skjer det samme igjen, jeg har under 1GB.

Det har også hendt at jeg plutselig ut av det blå også FÅR mer plass igjen, og ikke bare mister.
Sist endret av cplpro; 11. mars 2021 kl. 06:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.