View Single Post
Sitat av Esteriko Vis innlegg
Du tror vel livet er en regnbue og at alle bryr seg om alle andre?



Det at du beskylder meg for å være en sånn person når det er sånne personer jeg argumenterer for å beskytte søsteren min imot sier vel mer om deg enn meg.



Men hvis vi tar til side det du beskylder meg for helt uten grunnlag, hvorfor svarer du meg ikke på mine spørsmål? Er jeg en ond person fordi jeg bryr meg om søsteren min? Er det greit om min 21 år gamle venn prøver seg på min 16 år gamle naive søster? Tror du virkelig at alle menn er ærlig om det de vil og at de aldri "faker" følelser for damer for å ha sex med de?

Også vil jeg gjerne se hva du argumenterer med for at 20+ åringer prøver seg på så vidt lovlige 16 åringer. Vær så snill, fortsett med den spinnville logikken din.
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg gir opp å diskutere med deg, men her er en tldr av denne samtalen for å oppdatere nye lesere:

Esteriko: Jeg ville følt meg dominert av vennen min hvis han lå med søsteren min, og måtte kuttet vennskapet for å beholde følelsen av å være alfa.
*pi: Det høres ut som et tvilsomt kvinnesyn, du har ikke noe med hvem søsteren din ligger med.
Esteriko: Javel, så det er liksom greit at noen seksuelt utnytter søsteren din da!?!?
*pi: Nei. Sex er ikke synonymt utnytting.
Esteriko: Hvordan kan du forsvare at en voksen drittsekk av en mann på kynisk vis manipulerer en naiv seksteåring ved å late som han har følelser for henne bare for å få seg et ligg og får henne til å gråte?!?!!
*pi:

Jeg lar det være opp til andre å vurdere hvem som er mest spinnvill i argumentasjonen her.
Sist endret av *pi; 11. mars 2021 kl. 03:46.